1.TIPPEK ADATLAPJA TÖKÉLETESíTÉSÉHEZ:

  • PROFIL: Profilképként az étterem logoját érdemes használnia, a könnyű felismerhetőség érdekében! Ügyeljen arra, hogy ne személyes, hanem üzleti profilt hozzon létre. 
  • WEBLAP: Profiljában adja meg étterme weboldalát!
  • ÉTLAP: Mindig töltse fel az aktuális étlapot!
  • HIVATKOZÁSOK: Hozzon létre hivatkozásokat (pl.: FOGLALJON MOST, MUTASSA AZ ÉTLAPOT).
  • TARTALOM: A profil feltöltésénél ügyeljen a tökéletes helyesírásra és a jó felbontású, minőségi fotók használatára. Nem tudja, hogyan készítsen igazán jó képeket az ételeiről? Az UFS Academy ingyenes Social média ételfotózás séfeknek- című videókurzusán rövid idő alatt elsajátíthatja ezt a tudást! (link)
  • KÖVETKEZETESSÉG: Maradjon egységes. Használjon közös stílust minden megosztott tartalomnál!
chef plating burger

2. TIPPEK AZ ELÉRÉSE NÖVELÉSÉHEZ:

  • HASHTAGEK (#): A hashtagek növelik az elérést. Használjon akár többet is, ötöt-tízet is posztonként!
  • LIKE-OK: Like-oljon más oldalak tartalmait is! Like-ot Like-ért, azaz így Ön is számíthat kedvelésekre másoktól.
  • MEGEMLíTÉSEK: Említsen meg posztjaiban más séfeket és éttermeket, a pontos neveikkel, hogy növelje Facebook oldala láthatóságát!
  • HOZZÁSZÓLÁSOK: Írjon hozzászólásokat olyan tartalmakhoz, melyek kapcsolódnak az étterméhez, például házhozszállítás, újdonságok, környezettudatosság.  
  • NYEREMÉNYJÁTÉKOK: Kétheti vagy havi rendszerességgel indítson nyereményjátékokat, gondosan ügyelve ennek jogi szabályaira, mert rengeteg új Like-olót hozhat az oldalára.
  • ÉLŐ KÖZVETíTÉS: Próbálja ki az élő bejelentkezéseket, azaz a Live-okat, mert ezeket a Facebook például sokkal több felhasználó falán megjelenítheti, mint egy sima posztot! 
  • VÁLASZOK ÉS MODERÁLÁS: Válaszoljon minden hozzászólásra és értékelésre, viszont a nem építő jellegű hozzászólásokat moderálja.
  • HELYMEGJELÖLÉS: Minden tartalomnál állítson be helymegjelölést, főleg ha saját éttermében készülő tartalmat oszt meg.
instagram log in

3. TIPPEK A HATÉKONY POSZTOLÁSHOZ:

  • IDŐZíTÉS: Bejegyzései több embert érhetnek el keddi, szerdai – és csütörtöki napokon, mint a hét többi napján. 
  • DEMOGRÁFIA: Posztjai, készülő tartalmai nagyjából fele-fele arányban szóljanak nőknek és férfiaknak.
  • FIATALOK: A fiatalok figyelmét az aktuális trendek mindig felkeltik!
google analytics dashboard

4. TIPPEK REKLÁMOZÁSHOZ : 

  • HIRDETÉSEK: Használja a Facebook Business Managert, ahol minden eszköz megtalálható a Facebook üzleti célú alkalmazásához. Itt kezelheti a hirdetéseit, szponzorálhatja posztjait. Nagyon fontos, hogy néhány éve a Facebook az organikus, azaz az egyszerűen az üzenőfalra kitett posztokat csak alig néhány ember számára teszi láthatóvá. Ahhoz, hogy elérje a célközönségét, érdemes kisebb összegeket szánnia posztjai népszerűsítésére. 
  • A/B TESZT: Az A/B teszt egy nagyon hasznos, hirdetési hatékonyság növelő eszköz, melynek segítségével a lehető legtöbb embert elérő posztokat tudja létrehozni és felhasználni a kampányaihoz. Lényege, hogy kipróbálhatja, hogy a posztja melyik verziója (A verzió vagy B verzió) tetszik jobban az embereknek, melyik szöveg-vagy kép változatok működnek jobban - így hosszú távon a jobban teljesítőre fogja tudni a reklámra szánt pénzét elkölteni, és jobb eredményeket elérni. 
  • PONTOS CÉLKITŰZÉS: Határozza meg pontosan a célcsoportját, azaz hogy kiket szeretne elérni, akik lássák a tartalmait – és végül a vendégei legyenek. Célozzon meg akár kisebb, jól körülhatárolható csoportokat, például ínyenceket, egészségtudatosokat, a településén élőket. 
  • OPTIMALIZÁLÁS: Folyamatosan figyelje, hogy az oldalát kedvelők melyik tartalmakat, posztokat szeretik a legjobban és ahhoz hasonlókat igyekezzen használni!
  • VERSENYTÁRSAK: Mindig figyelje versenytársai tevékenységé, hazai és külföldi éttermek social média aktivitásait! Ne másoljon, de okuljon belőle és használja fel saját sikerei érdekében, ami tetszik Önnek!
facebook business manager
Főoldal
Termékek
Receptek
Séf inspirációk
Menü